ویژگی های مدیر موفق برای آدمک ها

Wiki Article

افراد زیادی به دنبال این هستند که چگونه حسابدار حرفه‌ای شوند، از سوی دیگر در بازار کار نیز نیاز شدیدی به حسابداران ماهر، با تجربه و مسئول است.

هری ترومن یکی از روسای سابق ایالات متحده در سخنرانی خداحافظی خود گفت:"یک رئیس جمهور ،‌هر کسی که باشد باید تصمیم بگیرد.

هر کسب و کاری، دارای مشتریان مخصوصی می باشد که سازمان ها باید برای ارائه خدمات خود به آنها، این ویژگی ها را ر نظر بگیرند.

آنها همه مسئولیت‌ها و تقصیرات را به گردن می‌گیرند و اگر یکی از اعضای تحت مدیریت ایشان اشتباهی انجام بدهد به طور خصوصی با او درباره این موضوع صحبت می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

. یک مدیر موفق، راهحل‌گرا است و علاقه‌ای ندارد که روی مشکلات تمرکز کند.

افرادی که تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار گرفته ممکن است در تمامی مراحل با چالش ها و همچنین مشکلات بسیاری مواجه شوند که مجبور هستند آن ها را پشت سر بگذارند .

خلاصه کلام اینکه یک مدیر موفق همیشه دیگران را در اولویت قرار می‌دهد حتی اگر مجبور شود در ازای این ماجرا چیزهایی را قربانی کند.

یک مدیر باید گوش شنوا داشته تا نه تنها نظرات دیگران را بشنود بلکه برای حل آن ها چاره بیاندیشد .

۱. کوچینگ یا رهبری چیزی که دانستن آن برای شما به عنوان یک مدیر بسیار مهم است، این است که شما یک روانشناس یا مشاور نیستید، شما یک مدیر هستید، مدیر! شما حق ندارید برای مسائل و مشکلات زیردستانتان یا اعضای گروهتان، راهکاری ارائه کنید، نصیحتی نیز در کار نیست، تنها کاری که شما بایستی به آن‌ها یاد بدهید ماهی‌گیری است، در غیر این صورت هر روز باید به دنبالشان راه بیفتید و امر و نهی کنید.

تجزیه تحلیل تجربه و همچنین اشتباهات فرد سبب خواهد شد تا نقاط قوت ویژگی مدیر موفق شما افزایش و نقاط ضعفتان کاهش پیدا کنند .

یک مدیر توانا ۸۰ درصد از کار خود را براساس ارزش‌های سازمانی و قابلیت‌های افراد پی‌ریزی می کند نه برپایه تصمیمات شخصی و خودمحوری؛ اگرچه این امر ممکن است همیشه صد در صد اجرا نشود اما در هر صورت هدف این است.

مدیری که بیشتر از معمول سرد و ماشینی برخورد کند تیم خود را به بیراهه خواهد برد.

صفحه اصلی توسعه فردی تقویت حافظه اعتماد به نفس استرس و اضطراب انگیزه و موفقیت روانشناسی مثبت گرا فرزند پروری روانشناسی فرزند رشد و پرورش نوجوانی و بلوغ آموزش کودک رشته های تحصیلی معرفی رشته ها بازار کار رشته ها معرفی دانشگاه های ایران دنیای بیرون از ایران تحصیل در خارج معرفی دانشگاه های خارجی زندگی در خارج موفقیت شغلی مسیر های شغلی پول و ثروت مدیریت زمان کارآفرینی موفقیت بدون تحصیل استودیو هیوا مدارس کنکور سراسری دانشگاه های بدون آزمون کارشناسی ارشد دکتری مهارت های مورد نیاز یک مدیر موفق

Report this wiki page